loading...
فـقـــط عکـس عکـس عکـس
YAS بازدید : 841 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار مهر 91

 

wWw.YASYAS.tk

اونجوری که من بسته ی سیگارمو تو خونه جاسازی میکنم  فکر نکنم القاعده بتونه اینجوری بمب جاسازی کنه !!!

بسته سیگار :|

سازمان سیا :O

موساد !!

خودم  :))

*

*

ضایع یعنی اینکه اسم فامیلیت "قاسمی "باشه

باباتم اسمتو گذاشته باشه "میرزا" !!

*

*

کم کم دارم به این باور میرسم که مثلث برمودا زیر تخته منه !!

هرچی میفته زیرش ، غیب میشه :|

 



میگن تو جهنم بابا ها نصفه شبی کولرو که خاموش میکنن هیچ

بخاری هم روشن میکنن تازه!

*

*

یعنی هیچ وقت نذارید یه کامپیوتر بفهمه که عجله دارید:|

*

*

دعای آخر شب :خدایا به من قدرتی عطا فرما که بتونم کامپیوترو شات‌دان کرده و بکپم!

*

*

ﺑﻌﻀﻴﺎ مثل ﺁﺧﺮ ﺳﺲ ﺧﺮﺳﻲ ﻣﻬﺮﺍم هستن!

ﻓﻘﻂ ﺗﺮﺗﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ,

ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﺩﻫﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ...

*

*

دانشمندان شهر حیف نون اینا کشف کردند

“انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند” !

*

*

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم

۱٫ همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید

۲٫ بلافاصله پس از گفتن فرار کنین !

*

*

از مزایای اینترنت در ایران اینه که می‌تونید در زمان لود شدن برید توالت و حتی حموم !

شایدم یکی از فامیلامون تو این فاصله بچه دارشد :) )

*

*

میخواین بدونین تنهایی یعنی چی؟

تنهایی یعنی بری توالت , کارای لازم رو انجام بدی…

بعد شیر آب را واز کنی و ببینی ای دل غافل!! آب نیست…

اونوقت داد بزنی یکی آب برسونه…

ولی کسی نباشه یه آفتابه آب بده دستت!!!

هی وای… ببخشید اشک جلوی چشمامو گرفته دیگه نمی تونم ادامه بدم…

*

*


اگه تو یخچال آب خنک نباشه بخوای از شیر آب بریزی

نیم ساعتم وایسی آب خنک نمیشه

فقط کافیه آبگرمکن خراب بشه و آب گرم بخوای!

از شیر آب یخی میاد در حد آلاسکا

*

*

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که

برای از بین بردن بویش باید اون قسمت از بدن را قطع کنی !

*

*

یعنی اگه ایرانسل و همراه اول

ما رو به تماشای مسابقه فوتبال دعوت نکنند کسی نگاه نمیکنه ؟؟!

نه واقعا برام سواله! :-|

*

*

دقت کردین ؟

همینکه هندزفری رو میذاری تو گوشت همه ملت سوال کردنشون میگیره:|

*

*
رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت گرفتم.

تو عوارض جانبیش نوشته:

سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب

دو بینی، اختلال در تشخیص، نارسایی کبد، نارسایی کلیه

نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی !

فکر کنم اگه سیانور می گرفتم، عوارضش کمتر بود

*

*

باز یه سوالی مغزمو پریشون کرده
چرا جمعه انقدر به شنبه نزدیکه
ولی شنبه انقدر از جمعه دوره ؟
*

*
عمو زنجیر باف جان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید
جهت زحمات بی دریغ شما بزرگوار
یک گِلگی داشتم از حضورتون . . .
شما که زنجیر ما رو بافتی . . .
پَه چرا پشت کوه انداختی ؟
مشکلتون دقیقاً چی بود ؟
مرض داشتید این همه زنجیر
بافته شده رو پشت کوه انداختید ؟

*

*

نبوغ و نقشه هایی که من در فرار کردن از مدرسه داشتم

مایکل اسکوفیلد تو فرار از زندان نداشت !! من حیف شدم :|

*

*

هیچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز . . .
فردا یه عالمه کار داری
قشنگ بندازش واسه دو سه هفته دیگه
که خیالتم راحت باشه
*

*
عمه توماس اديسون مجددا در بيانيهاي به مردم شريف ايران اعلام کرد :
توماس فقط برق را اختراع کرده است . . .
لطفا به خاطر قبضش ما را مورد عنايت قرار ندهيد

*

*

پدر و مادر عزیز...
اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم،و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم
الزاما معنیش این نیست که از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما !!!
با تشکر فراوان!!

*

*

تنهایی یعنی: یه پَر از تو بالشت بکشی بیرون...

هیشکی نباشه بکنی تو دماغش!!! :|

*

*


من قبلنا همه‌ش به بدنم شامپو بدن خارجی می‌زدم. ام‌ما از وختی فهمیدم
تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن، بهشون گریس هم نمی‌زنم، آدم فروشای پس فطرت …!

*

*

منت خدای را عجیجم که قلبونش بلم که طاعتش موجب عسیسی است

و به شکر اندرش یه یه بوس گنده
( دوس دخدر سعدی)

*

*

ميگن تو بهشت یه قسمتی هست که

دخترای کم حجاب سوار یه ون میشن

میرن خیابون به گشت ارشاد گیر میدن ....!

*

*

میگن تو جهنم مگسا با آدم کش میزنن تو سرمون!

*

*

رفتم یوگا اسم بنویسم دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه یارو گف میای کلاس ملافه و بالشم بیار. فمیدم همون وزشیه که یه عمر دمبالش بودم

*

*


این همه میگن سرویس بهداشتی دروغه ها باور نکنین!

من خودم شخصا چند باری رفتم

کاملا غیر بهداشتیه !

*

*

حضور متولدین 74 در دانشگاه . . . !!!

شوخیه سنگینی بود که خدا با ما کرد! :|

*

*

حساسیتی که پالاز موکت روی کپی رایت موکتاش داره ،
اپل روی آیفون و آیپدش نداره بغرعـــــان!!

*

*

طرف میره خواستگاری بهش میگن چیزی هم داری؟ میگه شب عروسی معلوم میشه


گفتم غم تو دارم گفتاگمشو کصافط
گفتم که مال من شو گفتا بااین قیافت؟!
گفتم زمهرورزان رسم وفا بیاموز گفتا وفارا ول کن چنده حقوق پایه ت؟!
گفتم که پول ندارم اما پراز شعورم گفتا شعور نداری بی پول بی نزاکت
گفتم مگر چه کردم گفتا که خاستگاری
گفتم مگر که جرم است گفتا بی مایه آری

*

*


شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند ،

عشق بورز حتی به کسانی که دلت را شکستند
و دعا کن برای آنان که نفرینت کردند . اینگونه باش و

بدان که به گـــــــــــ  ـ ــــــــااااا خواهی رفت !!!!!!!!!!

*

*

برچسب ها جدیدترین اس ام اس های خنده دار , اس ام اس , اس ام اس خنده دار , اس ام اس موبایل , جک , مجموعه اس ام اس های خنده دار , اس ام اس جدید , اس ام اس ام اس خنده دار , اس ام اس خنده دار جدید , اس ام اس خنده دار زیبا , دانلود اس ام اس , sms جدید , sms مجانی , مجموعه اس ام اس اس ام اس مهر 91 , اس ام اس مهر ماه خنده دار , اس ام اس جدید مهیج , اس ام اس فارسی , ده ها اس ام اس خنده دار برای مهرر ماه 91 , سایت اس ام اس , اس ام اس خنده دار 91 , اس ام اس سرکاری , اس ام اس فارسی اسمس آرشیو کامل اس ام اس های خنده دار , اس ام اس اس ام اس خنده دار , اس ام اس خنده دار امروز , اس ام اس سرکاری 91 , اس ام اس سرکاری جدید , اس ام اس ضد حال , اس ام اس طنز جوک جک جدید , پیام خنده دار مهر 1391 , پیامک خنده دار آرشیو کامل اس ام اس های خنده دار , اس ام اس خنده , س ام اس , اس ام اس مهر 91 , اس ام اس جک مهر 91 , اس ام اس جدید مهر 91 , اس ام اس سرکاری مهر 91 , اس ام اس جوک مهر 91 , جوک مهر , 91 اس ام اس خنده دار مهر 91 , جک 91 , جک جدید , 91 جک جدید مهر , 91اس ام اس طنز مهر , 91 اس ام اس باحال مهر 91 جوک جوک جدید جوک جدید مهر ماه , جوک جدید مهر 91 , اس ام اس جوک , اس ام اس جوک جدید , اس ام اس جوک خفن , اس ام اس جوک باحال , اس ام اس جوک توپ , اس ام اس جوک 91 , اس ام اس جوک امسال , اس ام اس جوک امروز , اس ام اس جوک روز , اس ام اس جوک این ماه سری جدید , اس ام اس جوک سری جدید , جدیدترین اس ام اس جوک , بهترین اس ام اس جوک , اس ام اس جوک مهر ماه , فقط اس ام اس جوک , اس ام اس جوک خنده دار , اس ام اس جوک خنده دار جدید , اس ام اس جوک خنده دار خفن , اس ام اس جوک خنده دار باحال , اس ام اس جوک خنده دار روز سری جدید , جدیدترین اس ام اس جوک خنده دار , بهترین اس ام اس جوک خنده دار , اس ام اس جوک خنده دار شاد , اس ام اس شاد , اس ام اس شاد جدید , 91اس ام اس شاد , روز اس ام اس شاد خفن , اس ام اس شاد باحال , اس ام اس شاد مهر ماه 91 , بهترین اس ام اس , اس ام اس طنز , اس ام اس طنز مهرماه 91 , اس ام اس طنز جدید , اس ام اس طنز خفن , باحال اس ام اس طنز 91 , اس ام اس طنز و جوک خفن , اس ام اس طنز و جوک جدید , اس ام اس طنز و جک خفن , اس ام اس طنز و جک جدید , جدید ترین جملات خنده دار , متن خنده دار , کلوب پیامک جدید خنده دار , مسیج خنده دار مهر ماه , مسیج با حال , پیامک خنده دار جدید , پیامک خنده دار مهرماه 91 , اس ام اس مهر , اس ام ای خنده دار , اس ام اس جدید مهر , سایت تفریحی , خنده دار جدید , اس ام اس جدید خنده دار , اس ام اس جوک و خنده دار , اس ام اس خیلی خنده دار , جوک و اس ام اس جدید , جک خنده دار , سایت سرگرمی اس ام اس سرکاری جوک و اس ام اس جدید پیامک سرکاری اس ام اس جوک و خنده دار , سرگرمی , پیامک سرکاری , اس ام اس سر کار گداشتن , اس ام اس جدید سرکاری , اس ام اس دست انداختن , اس ام اس خنده دار مهر , اس ام اس دادا دست , پیام سرکاری , اس سرکاری , اس خنده دار , چدید ترین اس ام اس سرکاری , سایت تفریحی ؛ اس ام اس سرکار گذاشتن جدید , سرکاری , sms sare kari , sms jadedاس ام اس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بروزترین سایت عکس ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 845
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 124
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 2,160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 7,264
  • بازدید سال : 43,108
  • بازدید کلی : 2,637,800
  • کدهای اختصاصی
    عکس بازیگران 91
    آپدیت نود 32
    آپدیت: 16 بهمن 92

    Username: TRIAL-0105049390
    Password: sn2h53a7km

    Username: TRIAL-0105049427
    Password: s2mp4sh5nd

    Username: TRIAL-0105049457
    Password: umn395bckc

    Username: TRIAL-0105049306
    Password: s399exvxj3

    Username: TRIAL-0105048033
    Password: a64j35dd26

    Username: TRIAL-0105047994
    Password: t2r23vm5bu

    Username: TRIAL-0105047959
    Password: afvrj6s5ss

    Username: TRIAL-0105047900
    Password: smtvjtucnf