loading...
فـقـــط عکـس عکـس عکـس
YAS بازدید : 568 نظرات (0)


wWw.YAAS.rzb.ir

جملات پ نه پ خنده دار و طنز




یارو داره میمیره بچه هاشو جمع کرده دور خودش ! یکی از فامیلا میگه داره وصیت میکنه ؟ گفتم : پَ نَ پَ میخواد دسته بیل بده بشکونن و بعد یاد اون جک بیفتن و هرهر بخندن ! . . .

wWw.YAAS.rzb.ir

رفتم جواب آزمایش زنمو بگیرم ، طرف برگشته میگه مبارکه ! میگم پدر شدم ؟ میگه پَ نَ پَ مادر شدی خودت خبر نداری ! . . .
wWw.YAAS.rzb.ir

به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟ میگم پ نه پ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !

wWw.YAAS.rzb.ir

به همکارم میگم همین الان یه فیلم دانلود کردم ؛ میگه از تو اینترنت ؟ میگم پ نه پ از تو کانال کولر ، اتفاقا پهنای باندشم زیاده قطعی هم نداره !!!

wWw.YAAS.rzb.ir

سر امتحان برگه تقلبی رو دآوردم دارم مینویسم، مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟ پ ن پ دعای ابوحمزه ثمالیه!

wWw.YAAS.rzb.ir

سرجلسه امتحان به کناریم میگم داداش برسونیا! میگه تقلب؟ پ ن پ مواد،یه وقت خمار نشم..

wWw.YAAS.rzb.ir

جاتون خالی رفتیم شیشلیک زدیم، رفتم چندتا خلال دندون آوردم، دوستم میگه: ایول خلال دندونه؟ پ ن پ زمستون نزدیکه، دارم هیزم جمع میکنم!

wWw.YAAS.rzb.ir

مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم، میگه بشینید توروخدا برای من پاشدید؟ په نه په همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم

wWw.YAAS.rzb.ir

آشغالارو گذاشتم تو کیسه می خوام ببرم جلو در بابام میگه آشغاله ؟ گفتن پ ن پ کیسه جادوییه کریس آنجله الان می خوام از توش خرگوش بیارم بیرون

wWw.YAAS.rzb.ir

ساعت ?:?? صبح توی بارون شدید پاشدم رفتم دانشگاه. نگهبان میگه کارت دانشجویی؟! میگم ندارم!!
میگه دانشجوی اینجایی؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ بیکارم ?:?? صبح تو این سیل اومدم فقط گل روی ماهتو ببینم و برم

wWw.YAAS.rzb.ir

رفتم دکترمیگم: دو روزه کتفم خیلی دردمیکنه! بعد از ??دقیقه معاینه، میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! پ ن پ! میخوای واسم دعابنویس تا خوب بشم!!.

wWw.YAAS.rzb.ir

غذای نذری بردم برا همسایه مون، میگه نذریه؟ په نه په بیکار بودم گفتم برا شماهم غذا درست کنم.

wWw.YAAS.rzb.ir

? باز زنگ زدم به همکارم گوشی رو برنداشت. چند دقیقه بعد خودش زنگ زد میگه کار داشتی؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ زنگ زدم آهنگ پیشوازتو گوشی بدم یه خورده گریه کنم



wWw.YAAS.rzb.ir

تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم،یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟
گفتم: پــ نــ پـــ دارم واست عربی میرقصم!!!
گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل
(ستاد مبارزه با پ نه پ واحد اتوبان)

wWw.YAAS.rzb.ir

ساعت ??:?? شب به خانومم می گم شام می دی بخوریم؟؟؟
پــُـرو پــُـرو می گه: مگه تـــو اَم شـام می خوری؟؟؟؟!!!
گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ با باتـری کار می کنم!!!

wWw.YAAS.rzb.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بروزترین سایت عکس ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 845
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,862
  • باردید دیروز : 478
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,518
  • بازدید ماه : 6,830
  • بازدید سال : 42,674
  • بازدید کلی : 2,637,366
  • کدهای اختصاصی
    عکس بازیگران 91
    آپدیت نود 32
    آپدیت: 16 بهمن 92

    Username: TRIAL-0105049390
    Password: sn2h53a7km

    Username: TRIAL-0105049427
    Password: s2mp4sh5nd

    Username: TRIAL-0105049457
    Password: umn395bckc

    Username: TRIAL-0105049306
    Password: s399exvxj3

    Username: TRIAL-0105048033
    Password: a64j35dd26

    Username: TRIAL-0105047994
    Password: t2r23vm5bu

    Username: TRIAL-0105047959
    Password: afvrj6s5ss

    Username: TRIAL-0105047900
    Password: smtvjtucnf