loading...
فـقـــط عکـس عکـس عکـس
YAS بازدید : 1246 نظرات (0)

پ نه پ

 

wWw.YASYAS.tk

مادربزرگم آلزایمر گرفته ! فامیلمون میگه اثرات پیریه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بسوزه پدر عاشقی !

* * * * * * * * * * * * *

رفتیم امتحان رانندگی ! یارو نشست پشت فرمون و تا اومده استارت بزنه ماشین ۲ متر پرید جلو ! سرهنگ به یارو گفت برو پایین ! گفت یعنی رد شدم ؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ شما ندید قبولی !
 
* * * * * * * * * * * * *

یارو با صورت رفته توی تیر چراغ برق ، نصف صورتش خراشیده شده ؟ برگشته میگه خیلی معلومه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط از ۱ کیلومتری معلوم نیست !
 
* * * * * * * * * * * * *
 
از دماغم داره خون میچکه و بدو بدو دارم میرم طرف دستمال کاغذی ! وسط راه جلومو سد کرده میگه چی شده ؟ خون میاد ؟ دستمال میخوای ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ شیر دماغم خراب شده دارم میرم لوله کش بیارم !


* * * * * * * * * * * * *

رفته تو اتاق پروو لباس رو پوشیده ، اومده بیرون میگه میاد بهم ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داره میره ، بدو تا فرار نکرده یه جور از دلش دربیار !
 
* * * * * * * * * * * * *
 
از گوگل سایت رو باز کردم ، نوشته آیا میخواهید وارد سایت شوید ! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مثل اینکه زنگو اشتباه زدم با طبقه بالایی کار دارم ، ببخشید دیگه تکرار نمیشه !

* * * * * * * * * * * * *
فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟ گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم !


* * * * * * * * * * * * *
داشتم یه گربه رو تو سبد می بردم صدای میو میوش کل خیابون رو برداشته بود …
دختره میگه گربس؟! پـَـــ نــه پـَـــ نهنگه اختلال ژنیتیکی پیدا کرده !!!
 
* * * * * * * * * * * * *
 
مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟!

پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن !
 
* * * * * * * * * * * * *

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارین،

میگه بال مرغ؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما، چندتا کوچه پایین تر سقوط کردیم میخوام درستش کنم !
 
* * * * * * * * * * * * *

پدربزرگم فوت کرده تو قبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟

میگم بهشت زهرا ! میگه واسه چی ؟ میگم واسه پدر بزرگم.

میگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !
* * * * * * * * * * * * *
رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.

یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟

پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !

کیف گرفتم دستم همسایه میگه داری میری دانشگاه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم میرم مهد کودک امروز کلاس خمیربازی داریم !
 
تو صف بربري وايسادم،يارو ميگه شما هم تو صفي؟گفتم: پ ن پمن از اداره بازرسي و نظارت بر كيفيت و قيمت نان مزاحم ميشم،طبيعي رفتار كن سه نشه!!

.

.

دندونم سياه شده،ميگه خراب شده؟گفتم: پ ن پ اين يه دونه مدل خارجيه مدل blach edition!!

.

.

ساعت ديواري خوابيده،چهار پايه آوردم،ميگه ميخواي باتريشو عوض كني؟گفتم: پ ن پ اينجا جاش مناسب نيست، سروصدا زياده،ميخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه!!

.

.

يارو دو ساعت داره خودپرداز رو زير و رو ميكنه تازه برگشته ميگه شما كار دارين؟گفتم: پ ن پ وايسادم اينجا بنيه و پشتكار شما رو سر لوحه زندگيم قرار بدم!!

.

.

با دوستم رفتيم يه مغزه شلوغ كه عسل طبيعي ميفروشه؛ نوبت

ما كه شده طرف ميگه: شما هم عسل ميخواين؟!گفتم: پ ن پ دو تا زنبوريم اومديم استخدام بشيم!!

.

.

به مامانم ميگم قوري كجاست؟ميگه: ميخواي چاي بخوري؟گفتم: پ ن پ ميخوام دست بكشم روش شايد غولي چيزي ازش دراومد!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بروزترین سایت عکس ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 845
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,569
  • باردید دیروز : 478
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,225
  • بازدید ماه : 6,537
  • بازدید سال : 42,381
  • بازدید کلی : 2,637,073
  • کدهای اختصاصی
    عکس بازیگران 91
    آپدیت نود 32
    آپدیت: 16 بهمن 92

    Username: TRIAL-0105049390
    Password: sn2h53a7km

    Username: TRIAL-0105049427
    Password: s2mp4sh5nd

    Username: TRIAL-0105049457
    Password: umn395bckc

    Username: TRIAL-0105049306
    Password: s399exvxj3

    Username: TRIAL-0105048033
    Password: a64j35dd26

    Username: TRIAL-0105047994
    Password: t2r23vm5bu

    Username: TRIAL-0105047959
    Password: afvrj6s5ss

    Username: TRIAL-0105047900
    Password: smtvjtucnf