loading...
فـقـــط عکـس عکـس عکـس
YAS بازدید : 582 نظرات (0)

تنهایی را ترجیح میدهم
به تن هایی که روحشان با دیگریست . . .

*

 * * * 

 * *

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم

*

 * * * 

 * *

مرا آن دیده ی تر می شناسد
مرا از خویش بهتر می شناسد
به جرم عاشقی ها سر شناسم
مرا ازپشت خنجر می شناسد . . .

*

 * * * 

 * *

دلگیر نباش ، تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزو ها را . . .


 

*

 * * * 

 * *

سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانی
سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم

*

 * * * 

 * *

آن حرف که از دلت غمی بگشاید / در صحبت دل شکستگان میباید
هر شیشه که بشکند ، ندارد قیمت / جز شیشه دل که قیمتش افزاید . . .

*

 * * * 

 * *

گل نشکفته در باغ امیدم / ز باغ زندگانی قصه چیدم
ندیدم من ز دنیایم وفایی / به قلبم غصه و غم را چشیدم . . .

*

 * * * 

 * *

همین مسیر را مستقیم بروی میرسی به دو راهی
یک راه به من ختم می شود ، آن دیگری به ختم من . . .

*

 * * * 

 * *

دو چشم آبی ات را میپرستم / لبان عنابی ات را میپرستم
برای من تو بی تابی مکن یار / که من شادابی ات را میپرستم . . .

*

 * * * 

 * *

به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

*

 * * * 

 * *

پر نقش تر از فرش دلم بافته ای نیست / از بس که گره زد به گره حوصله ها را
یک بار هم ای عشق من از عقل میندیش / بگذار که دل حل بکند مسئله ها را . . .

*

 * * * 

 * *

دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کار بی اجر
دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . .

*

 * * * 

 * *

هر چند کسی میان ما حایل نیست
اما نگهت به سوی من مایل نیست
گفتم قسمت دهم ، ولی میگـو یند
چشم تو به هیچ مذهبی قایل نیست . . .

*

 * * * 

 * *

آن را که غمی چون غم من نیست چه داند
کز شوق توام دیده چه شب می‌گذراند
وقتست اگر از پای درآیم که همه عمر
باری نکشیدم که به هجران تو ماند . . .

*

 * * * 

 * *

دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .

*

 * * * 

 * *

زندگی شبیه شعریست ؛ قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش !

*

 * * * 

 * *

خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته . . .

*

 * * * 

 * *

پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد
هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .

*

 * * * 

 * *

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند
چون من که آفریده ام از عشق جهانی برای تو. . . !



هیچ خبری از تو نیست
و این نشان می دهد
در این مدت جهان را سکوت فراگرفته است

*

 * * * 

 * *

ساده می خندی
و دل من
سخت زیر و رو می شود ..

*

 * * * 

 * *

و عشق
بهانه ی خوب تنها ماندن است
عاشق شوید تا
تنهایی در شما
عمیق و ماندگار شود


*

 * * * 

 * *

دوستت خواهم داشت در سکوت...
که مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد...

*

 * * * 

 * *

من می نه زبهر تنگدستی نخورم
یا از غم رسوائی و مستی نخورم
من می ز برای خوشدلی می خوردم
اکنون که تو بر دلم نشستی نخورم

*

 * * * 

 * *

عشق را هیچ شرط تازه ای نیست
عشق را هیچ قراردادی نیست
هیچ اما و اگر و توافقی نیست
هیچ مجنون به لیلی نگفت دوستت دارم به این شرط که این باشی و آن شرط که آن ...
هیچکس را به بهانه ی عشق زندانی نکنید

*

 * * * 

 * *

تا که خورشید طلوع می کند
عشق تو در من سپیده می زند
و همه ترس من از این است
که روزی بیدار شوم
پیش از طلوع عشقت

*

 * * * 

 * *

آسمان
همانـــجا
كه او مرا دید
و
تو آمدی!

*

 * * * 

 * *

وقتی کسی تو را
عاشقانـــــــه
دوست دارد
شیوه ی بیان اسم تو
در صدای او متفاوت است
...و تــــو
می دانی
که نامت
در لبهای او ایمن است...!

*

 * * * 

 * *

خواب مرا نمی برد
تو را می آورد
بی آنکه باشی...

*

 * * * 

 * *

نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم
تو تمام گمشده ی منی

*

 * * * 

 * *

جنون مرا پایانی نیست
وقتی ای ماه
پشت ابری پنهان می شوی
و من دستم را بالا تر می برم
تا چنگی به ابری زنم
که روی تو را پوشانده است
جنون مرا
تا تو هستی
پایانی نیست

برچسب ها اس ام اس های عاشقانه جدید اردیبهشت 91 , sms asheghane , sms love , sms , خرداد91 , sms برای دوست sms , جدید عاشقانه sms , عاشقانه SMS , عاشقانه جدید خرداد sms , عاشقانه جدید خرداد ماه 91 , اس ام اس , اس ام اس خرداد , اس ام اس جدید عاشقانه , اس ام اس دلتنگی , اس ام اس زیبا , مسیج , پیامک , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه خرداد 91 , اس ام اس عاشقانه خرداد ماه , اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 91 , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه جدید خرداد 91 , اس ام اس عاشقانه جذاب و زیبا , اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقانه و زیبای خرداد 91 , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس های جدید عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه زیبا و احساسی , اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید , اس ام اس و جملات عاشقانه جدید , اس ام اس و متن عاشقانه جدید , عاشقانه ترین اس ام اس , مسیج جدید , پیامک عاشقانه , گلچین , گلچین اس ام اس , گلچین اس ام اس عاشقانه , گلچین اس ام اس عاشقانه 91 , بهترین اس ام اس عاشقانه 91 , عشقولانه , عشقولانه 91 , عاشقی 91 , عشقی 91 , اس ام اس عشقی 91 , اس ام اس عشقولانه 91 , اس ام اس عشقولانه خرداد 91 , اس ام اس عشقی خرداد 91 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بروزترین سایت عکس ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 845
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,876
  • باردید دیروز : 478
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,532
  • بازدید ماه : 6,844
  • بازدید سال : 42,688
  • بازدید کلی : 2,637,380
  • کدهای اختصاصی
    عکس بازیگران 91
    آپدیت نود 32
    آپدیت: 16 بهمن 92

    Username: TRIAL-0105049390
    Password: sn2h53a7km

    Username: TRIAL-0105049427
    Password: s2mp4sh5nd

    Username: TRIAL-0105049457
    Password: umn395bckc

    Username: TRIAL-0105049306
    Password: s399exvxj3

    Username: TRIAL-0105048033
    Password: a64j35dd26

    Username: TRIAL-0105047994
    Password: t2r23vm5bu

    Username: TRIAL-0105047959
    Password: afvrj6s5ss

    Username: TRIAL-0105047900
    Password: smtvjtucnf