loading...
فـقـــط عکـس عکـس عکـس
YAS بازدید : 854 نظرات (0)

leyla ootadi 032 جدیدترین عکس های لیلا اوتادی


wWw.YAAS.rzb.ir

لیلا اوتادی، بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر شایعه ممنوع الکاربودنش را تکذیب کرد. مسعود اطیابی، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون، چند روز پیش در گفت و گویی خبر از ممنوع الکار بودن لیلا اوتادی داد.

به گزارش سه نسل به نقل از شبکه ایران،‌ اطیابی در این باره توضیح داد که تصمیم داشته برای نقش اول سریال «سهمی برای دوست» از لیلا اوتادی استفاده کند اما: «متاسفانه به علت اینکه ایشان ممنوع التصویر هستند این همکاری ممکن نشده است و سپیده خداوردی جای ایشان را گرفت».

اما لیلا اوتادی داشتیم ضمن تکذیب این خبر به تماشا گفت: «این خبر به هیچ وجه صحت ندارد. برای اولین بار است این مساله را می شنوم. من حدود دو هفته پیش فیلم سینمایی «برگشت ناپذیر» را به کارگردانی امیر احمد انصاری تمام کردم. به تازگی هم قراردادی برای یک مجموعه تلویزیونی امضا کردم که جزئیات آن را بعدا اعلام می کنم».

بازیگر سریال های «آخرین گناه» و «اشک ها و لبخندها» در پاسخ به این پرسش که این شایعات از کجا نشات می گیرند، گفت: «واقعا نمی دانم. من پیگیری کردم و به من گفتند هیچ مشکل حراستی ندارم. فکر می کنم اینها از روی غرض ورزی و دشمنی بعضی ها با من است».

او همچنین درباره این شایعه که تاخیر در ساخت فیلم «شیطان شلوار لی می پوشد» هم به خاطر ممنوع الکاری این بازیگر است، گفت: «این مساله که اصلا هیچ ارتباطی به این شایعات ندارد و نمی تواند داشته باشد. من این فیلمنامه را 2 سال پیش خریدم. اما چون می خواهم این کار کارگردان و بازیگران و عوامل معتبر داشته باشد، منتظر شدم و الان در حال رایزنی هستم».

برچسب ها لیلا اوتادی تکذیب کرد , لیلا اوتادی ممنوع الکار شد , لیلا اوتادی , ممنوع التصویر , مصاحبه لیلا اوتادی , لیلا اوتادی با لباس عروس , عروسی لیلا اوتادی , لباس عروس , عروسی بازیگران , عکس بیحجاب لیلا اوتادی , جدیدترین عکسهای لیلا اوتادی , لیلا اوتادی در فیلم های مختلف , عکسهای لیلا اوتادی , عکسهای لیلا اوتادی در زنها فرشته اند , بیوگرافی لیلا اوتادی , طرفداران لیلا اوتادی , سایت لیلا اوتادی , عکس جدید لیلا اوتادی , عکسهای آتلیه ای لیلا اوتادی , زیباترین دختر ایران , زیباترین بازیگر , جدیدترین عکس لیلا اوتادی , عکس لیلا اوتادی , لیلا اوتادی و همسرش , تصاویر لیلا اوتادی , گالری عکس لیلا اوتادی , زنان سینمای ایران , خوشگل ترین دختر ایران , دختر , پوریا پورسرخ , شایعات لیلا اوتادی , شایعات در مورد لیلا اوتادی , تصاویر جدید لیلا اوتادی , عکسهای جدید لیلا اوتادی , حواشی , حواشی سینما , اخبار سینما , خبرهای سینما , اخبار لیلا اوتادی , برنامه های لیلا اوتادی , لیلا اوتادی 91 , شایعات 91 لیلا اوتادی , شایعات لیلا اوتادی 91 , اخبار سینما 91 , اخبار خرداد 91 , خبرهای خرداد 91 , حواشی سینما خرداد 91 , حواشی خرداد 91 سینما ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بروزترین سایت عکس ایران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 845
  • کل نظرات : 453
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 1,517
  • باردید دیروز : 478
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,173
  • بازدید ماه : 6,485
  • بازدید سال : 42,329
  • بازدید کلی : 2,637,021
  • کدهای اختصاصی
    عکس بازیگران 91
    آپدیت نود 32
    آپدیت: 16 بهمن 92

    Username: TRIAL-0105049390
    Password: sn2h53a7km

    Username: TRIAL-0105049427
    Password: s2mp4sh5nd

    Username: TRIAL-0105049457
    Password: umn395bckc

    Username: TRIAL-0105049306
    Password: s399exvxj3

    Username: TRIAL-0105048033
    Password: a64j35dd26

    Username: TRIAL-0105047994
    Password: t2r23vm5bu

    Username: TRIAL-0105047959
    Password: afvrj6s5ss

    Username: TRIAL-0105047900
    Password: smtvjtucnf